Browse By

Wera Tools – rebelem již od roku 1936

Značka Wera Tools se těší velké oblibě mezi uživateli ručního nářadí a oprávněně nese přívlastek německé kvality a spolehlivosti. Celý název společnosti zní Wera Werk Hermann Werner s. r. o. Ze jména zakladatele Werner je patrný i původ názvu firmy, která byla založena v roce 1936 v německém Wuppertalu. Wupertall byl svého času vůbec semeništěm významných podniků a inovací – sídlí zde mimo jiné i proslulý výrobce kleští Knipex a působil zde i vynálezce Aspirinu Felix Hoffmann.

Wera patří především k předním světovým výrobcům nářadí pro šroubování. „Hlavní stan“ se nachází ve zmíněném místě vzniku, své zastoupení má však i ve Velké Británii a v Severní Americe. Za kompletním sortimentem, který čítá více jak 3500 položek, stojí tým sedmi set zaměstnanců. Výroba je zastoupena i v České Republice a to sice na Vysočině v Bystřici nad Pernštejnem.

Produktové portfolio Wery zahrnuje šroubováky, úhlové klíče, bity (nástavce k vrtačkám), držáky bitů, kompaktní sady utahovacího nářadí, ráčny a očkoploché ráčnové klíče. Tedy sortiment, který využívají převážně profesionálové ve stavebním a elektrotechnickém průmyslu a na poli mechaniky.

Rozlišovacím znakem nářadí od Wery je zejména na první pohled lehce identifikovatelná ergonomicky tvarovaná rukojeť „Kraftform“. Tento jedinečný design rukojeti je určen otiskem kontur sevřené ruky uživatele nástroje. Rukojeť kombinuje měkké a tvrdší hladké zóny. Tvar rukojeti tvoří i současný vzhled loga výrobce.

Mezi hlavní produktové řady patří ráčnové klíče Joker, bitové šroubováky Impaktor, které kombinují technologii TriTorsion a diamantový povrch prodlužující životnost; držáky bitů Rapidaptor; šroubováky HEX Plus, které jsou konstruovány tak, aby se neodkutálely; multifunkční ráčny Zyklop; ráčny Koloss, jež lze použít také jako kladivo a úderový šroubovák, s nímž lze také úspěšně sekat či dlabat při zachování preciznosti šroubovací funkce jeho čepele.

Výrobce Wera je také držitelem řady ocenění za design produktů a inovaci technologií. Současný branding a marketingová prezentace firmy je vedena v drsném stylu s heslem „Be a tool rebel“ tedy „Buď nástrojovým rebelem“. Zaměstnanci se pro účely stylové prezentace proměnili v gang s „kérkami“ nářadí na předpaží. K tomuto metalovému směru vedení vlastní kampaně inspiroval firmu průzkum mezi svými zákazníky, kteří v dotaznících jednotně označovali Weru za rebela, který se co do inovace nikdy nespokojuje se současným stavem věcí a posouvá možnosti stále dál.

wera tool rebel